onsdag 4 januari 2012

14 dagar....

Kvar till RUL 2. LÄNGTAR SÅ OTROLIGT MYCKET!

Vi är så klart nyfikna på vad det är för filur i magen, även om könet ej spelar någon roll. Vi vill även se att alla organ är ok. Moderkakans läge, ligger den fortfarande lågt. Sen ska det handlas bebiskläder, i alla fall ett klädesplagg. En liten bebis body!

Mannen är i Seattle till Lördag, så det är katten och jag. Katten saknar ägaren, mjauade i morse efter honom men han är ej hemma har jag sagt. Ska ha en liten fest på Trettondagen. Min syster dotter, man och hennes två barn, Min syster som är gravid i v.34, hennes dotter 13 år, fästman. Det blir en hel del gravid och barn prat.

Rensade garderoben igår, men det är fortfarande för mycket kläder! Vad ska man ha på sig när man ammar, kommer jag att kunna amma? Tänker ej ha amnings-topp, fult. Man kan väl ha blus, skjorta eller omlott topp. Ska man ha amnings-behå eller amnings-linne. Hur stora blir brösten? Just nu är de bara en storlek större, eller de fyller ut bh:n bättre. En sak som är säker är att jag ska amma offentligt. Vad kan man vänta sig? Ömma bröstvårtor, mjölkstockning, läckande bröst.

1 kommentar:

  1. Rensning av garderob...pust och stön, det har hag också gjort, och inte blir det mindre kläder för det... Känner definitivt igen det där ;).

    Svar på din fråga:
    Jag är sjukskriven för bäckenuppluckring, vilket hade gått att leva med om jag inte hade haft ett ganska slitsamt jobb med många timmar per dag. En lång historia, som jag inte vill gå in på här.

    Ha en fin kväll.
    Kramar

    SvaraRadera