måndag 9 januari 2012

Bortskämd....

Det är vår katt, både jag och min man är hemma idag. Katten tycker att det känns tryggt,  man kan lura ägaren att man ej fått mat när ägarinnan gav för ett tag sedan, det vet ju inte ägaren. Tigga hårdisar(torrfoder) hela dagen, katten tycker inte att det gör något att buken hänger och att man är allmänt tjock. Vi har köpt mat för sterileserad katt nu, i början var det ej så gott, men nu slinker det ner. Det nya torrfodret skrämde i väg Tiger(katt i kvarteret) i alla fall! Har ej varit här på en vecka.

Just nu ligger man och fläskar på soffan!

Ägarinnan ska åka till stan.

1 kommentar:

  1. Vad skönt med KUB-test. Det går inte göra det när man väntar tvillingar, men på senaste ultraljudet i vecka 11+6 så såg allt bra ut, så jag hoppas det är likadant fortfarande.

    Gällande rörelser verkar det ju vara vääääldigt olika. Jag känner inga sparkar eller så, utan "bara" pickande. Typ som kolsyra.

    Jag hoppas ert mirakel snart ger sig tillkänna! :)
    Kram

    SvaraRadera