tisdag 31 januari 2012

Bokning BM

Bokat tid hos BM. Hos min barnmorska bokas inte nästa besök efter RUL förrän i v.25. Men om man vill får man givetvis komma innan så jag har fått tid den 6 Februari, kommer att kolla blodvärde och få höra hjärtljud. Nästa tid är i vecka 25, den 5 Mars, tar lite fler prover då och börjar mäta livmoderns tillväxt.

Har som sagt lite ont i korsryggen, lite krämpa! Magen växer och har upptäckt att mina gravidtights i strl. S har blivit för små i midjan! Nu är visst alla M slut i butik så klart! Jag hoppas de kommer in snarast i strl. M.


Katten har också krämpor, har varit i kattbråk och fått hugg i bakbenet. Fick åka till djursjukhuset och bli sövd, rakad, rensning av sår. Det blev 4000 kr + medicin. Men vi har försäkring!

Katten är fortfarande deppig och rädd, min man har ringt till Tigers ägare!

Ska laga lite mat nu så bebisen får näring!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar