fredag 10 februari 2012

Årsdag!

I dag firar vi 2 år som gifta. Fast vi har varit tillsammans i 16 år! Jag älskar min man ännu mer! Mest i hela världen! Och vi väntar barn ! Min man kommer hem från Barcelona i kväll, så jag ska förbereda lite!

Var i stan igår, fikade lite semla. Gott! Helt beroende av semlorna som de säljer på Café Mäster Hans!

Annars är semlor inte så goda! Tycker ej om när det är mycket mandelmassa och lite grädde, det ska vara mycket grädde!

Gjorde potatismos med korv i går, blir lite så där barnmat när man är ensam hemma! Upptäckte sedan att jag hade gått upp en hel del!

Ska åka till gallerian och handla lite, hämta ut ett mintblå täcke som jag beställt, passar i vardagsrummet i soffan där jag för tillfället spenderar mycket tid. Mysa lite och katten ligger på den andra soffan. Vissa ligger dock hela dagen på soffan! En speciell apekatt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar