torsdag 17 maj 2012

Kristi himmelsfärds dag

Älsklingen hade köpt bullar till frukost! Måste säga att jag är vrålhungrig på morgonen. Älskar frukost.

Om nätterna försöker jag sova på vänster sida, forskning tyder på att om man sover på höger sida eller på rygg så kan blodcirkulationen minska och det kan drabba barnet. Men jag vrider mig rätt mycket och är uppe och kissar många gånger. Det är bökigt att vrida sig från sida till sida, en stor potatisäck på magen! Dessutom känner man Alexanders sparkar mer när man ligger på sidan. Och hans hicka.

Vet inte vad jag ska göra idag, det är väl meningen att man ska ta det lugnt! Halva dagen har redan gått.

I morgon ska jag köpa present till en 6 årig flicka. Vad köpa? Det är kalas på Lördag.

Det börjar dra i hop sig till BF, snart bara 4 veckor kvar! BM sa till och med, eller antydde att min man jobbar i Stockholm i bland. Han ska hålla sig hemma snart. Man vet ju aldrig. De flesta barn föds mellan vecka 38-42.

Vi har inte ens satt i hop spjälsängen och skötbordet än. Min man får äran att göra det. Jag har i alla fall tvättat täckena.

Eller så blir det så att jag går över tiden, vad ska man göra då när allt är klart?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar