torsdag 22 december 2011

Blödning!

I går kl.16.00 kom det en klar röd blödning, var och handlade mat, lyfte bara kassar till vagnen och från vagnen till bilen sen kände jag något som rann trodde det bara var en flytning men när jag kom hem såg jag att det var blod! Orolig! Låg sedan ner i sängen. Det blödde inte jätte mycket. Flyttade till soffan där jag låg resten av kvällen, förutom vid matdags.

I morse var det mest brunt! Vi ville ändå kolla upp var blödningen kom i från och åkte till kk akuten. Fick typ inte något svar eftersom vi pratade med en sjuksköterska som ej kunde stava till KUB, skrev kupp. Frågade om det var från livmodertappen eller om det var moderkakan, om vi kunde kolla upp det. Vi hade inte sex den dagen blödningen kom. Sjuksköterskan sa något om livmodertappen. Fick ej träffa läkare eftersom det var en sparsam blödning och jag hade inga smärtor, det var inte akut. Det fanns inte tillräckligt med resurser! Det fanns ej heller någon tid ledig för att träffa/boka läkare. Fick en tid den 27 December. Vi kunde vänta på akuten , men hur länge!

Just nu blöder det inte.

Har ej fixat julpyntet än. Julgranen är redo,men inte jag!

Katten längtar att få barr på ryggen och sedan sprida ut i hela huset!

Tycker om att ligga under granen och sätta klorna i den fina broderade granmattan. Har gått upp en tråd från förra julen.

Katten!!!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar