fredag 9 december 2011

Yr


Känner mig yr ibland, men jag har ej lågt blodtryck. Kan det bero på järnbrist ? Dricker apelsinjuice efter varje måltid så kroppen tar upp mer järn.

Jobbigt, finns inga gravidjeans med slim leg kvar, det finns inte så många strl av varje när det gäller mammakläder H&M. Så först till kvarn får först mala. Finns ej heller på nätet. Får ha mina jeans med gummiband i midjan. Nu ska väl modet förändras igen, har varit inne med slim leg en tid. Nu är det dags för flared leg. OHHHH!

Får njuta av det här istället.


THE SNOWMAN


När jag var liten så minns jag att jag tittade på en tecknad film om en pojke som byggde en snögubbe på juldagen som fick liv, de hittade på olika saker tillsammans, filmen är helt underbar gjord och är från 1982. Den slutar sorgligt då snögubben smälter. Måste få tag i DVD.



Snögubben


Snögubben
Snögubben

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar