onsdag 28 mars 2012

Trött...

Har varit trött i dag, först kunde jag inte sova på natten, mannen var bortrest, Alexander sparkade på blåsan och hade hicka, fick gå upp och kissa en miljon gånger, sen har jag lite ont i halsen. Näsan var täppt och magen uppsvullen. Pillade lite i näsan och då blödde jag näsblod på täcket. Gick upp kl.08.00, åt frukost sen tvättade jag lite. Somnade sen en stund och har varit trött hela dagen.

I morgon ska jag till BM och testas för Glukosbelastning och kolla vanliga saker, ska vara där 08.00. Ska dricka socker, sen ska man vara där i 2 timmar innan de kan ta provet. Har inte hunnit köpa någon bok.

Nästa projekt är att köpa "gympastikskor", tycker att det är kul att säga så. Ska bara vara ett par vanliga som man kan ut och gå i. SVÅRT! När man var 16 år visste man vilka man ville ha, men fick ej de för de var för dyra.

Magen känns stor och uppsvälld! Förstoppning?

2 kommentarer:

  1. Det jobbigaste är att man inte får sova ordentligt, man blir ju lätt galen...
    Men på något sätt håller man modet uppe ändå, för vad ska man annars göra ;)?

    Hoppas du får sova bättre inatt.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Det blir nog värre trötthet när bebisen han anlänt, men samtidigt är man helt lycklig och kan ej få nog av bebisen! Fast jag är lycklig nu också och det är bra att lillen rör på sig så man slipper vara orolig.

    SvaraRadera