onsdag 30 november 2011

Barnmorskan

Har varit hos barnmorskan idag, tog blodvärde, blodtryck, lämnade urinprov. Järnvärdet var lite lågt (106), normalt är (155-140) så jag ska kanske börja äta extra järntabletter, barnmorskan ringer nästa vecka och ger besked. Blodtryck normalt, samt urinprov men ska ändå skickas på odling för GBS. De andra proverna skickas för analys. Hon vägde inte mig i dag, (jag har inte gått upp något utan står stilla på 56,5-57 kg). Men det är så att man går upp mest i trimester 2.

Har också tagit blodprov inför KUB den 15 december.

Kan känna mig lite yr ibland, och illamående på kvällen.

Ska köpa mamma jeans redan, tror jag ska köpa strl 38 på H&M. Magen står ut på kvällen och min man säger: vilken mage! Jag är stolt.

Ska också köpa underkläder, men hittar inga bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar