onsdag 23 november 2011

V.11 (10+1)

Är nu i v.11, tiden går. Mår illa på kvällarna och är äckelmagad, tycker den mesta mat är äcklig. Det går bra att äta mackor med leverpastej, ost och gurka. Tycker om kiwi, lussebullar(ej nyttigt). Sugen på isglass(ej nyttigt).

Det är kattproblem fortfarande, att man inte kan lämna huset. Rikitsi var ute från 20.00 till 11.00 på förmiddagen. Jag hade varit uppe tre gånger på morgonen för att Tiger kom in flera gånger, sen gick jag till sängs. När Rikitsi kom hem fick han mat och rinnande vatten från badkarskranen, sedan kom han och lade sig på min mans sida av sängen, tyckte det var konstigt för han brukar inte vara så tillgiven mot mig. Vi sov till 12.30. När jag gick upp såg jag att det läckt vätska från ett sår på Rikitsi, han är nedstämd och ligger på filten på soffan. Min man kommer hem snart så han kan kolla på såret. Det blir nog veterinären nästa. Nu gick katten ut, typiskt när min man kommer snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar