tisdag 1 november 2011

Härlig höstdag!

Tar det lite lugnt idag, fått huset städat, har varit och fikat och hämtat ut medicin. Känns konstigt att jag är gravid och jag hoppas det går vägen. Finns fortfarande risk för missfall innan v.12. Längtar efter en stor gravidmage, kan faktiskt inte knäppa jeansen. Det hade nog varit annorlunda om man blivit gravid på det naturliga sättet. Nu var det ivf så man var redan svullen innan man blev gravid. Har gått upp 1 kg, men det är inte så mycket då jag låg på gränsen till undervikt.

Använder för det mesta tights och klänning/tunika. Mjukiskläder använder jag hemma, men man vill ju inte se hur slafsigt klädd ut som helst.

Tänkte åka och handla lite kläder i morgon, bara det att jag är inte bra på att köpa typ basic hemma kläder och så kommer man hem med en fin klänning som bara hänger där i garderoben. Nej nu får det vara nog med finkläder, jag behöver typ snygga, bekväma hemmakläder. Ska köpa några snygga koftor, lång skjorta/tunika tex. Behöver också en mjuk stödbehå, problem att hitta, jag har bara typ A-kupa, men kanske blir större snart. Vill ha stora bröst och stor mage.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar