måndag 16 april 2012

Måndag och BM besök

Vi ska till barnmorskan på eftermiddagen. Var glömsk och tankspridd i morse så jag glömde att jag ska ta med urinprov. Fick inget rör med mig och BM sa inget förra gången men det är bäst att ha med, så nu väntar jag på att jag ska bli kissig.

Vikten är visst 67 kg, det läggs på och på utan att man anar det. Påskgodis eller? Sen är jag otroligt sugen på Häagen-Dazs glass, Baileys smak eller strawberry cheescake. Mannen köpte Ben & Jerry´s apple pie glass, inte lika bra. Man är extra besvärlig när man är gravid.



Tycker att det blir svårare att vrida sig från ena sidan till andra på natten, magen är i vägen, sen hjälper det inte om madrassen är mjuk. Jag har väl medelhård madrass.

Var ute på promenad i går, halvägs fick jag skoskav. Nya gympastikskor. Så det var bara att vända hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar