fredag 28 oktober 2011

3 +

Då var det Fredag, dagarna passerar och jag har ej gjort något vettigt, jag har dock varit duktig och tagit hand om hjärtegryn. Som akupunktören sa, must bedrest, no work.

Jag köpte ett graviditetstest igår, har aldrig provat veckoindikator. Något nytt och spännande!

Det blev 3 +, så då är det väl i alla fall lite gravidhormoner i kroppen. I natt var jag uppe och kissade många gånger, har inte räknat eftersom man går i sömnen. Finnar har också dykt upp lite här och där i ansiktet. Trevligt!




Idag ska jag åka till Danmark med min man, han hade visst glömt sin rock hos en kund! Det blir i alla fall trevligt, vi ska väl fika ock så, då blir allt "bra", enligt min man. Försöker undvika socker, men en bakelse gör väl inget.

Sen blev det helgen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar