torsdag 27 oktober 2011

Inga symtom

Försöker känna efter om jag har några graviditetssymtom, känner ej så mycket. Är brösten ömma? Inte så mycket längre. Mår jag illa? Aldrig mått illa. Och trött är jag inte, fast jag jobbar inte så jag sover ganska länge. Ska det vara så här. Vi ska på vul om 4 dagar och de kommer fråga om jag har några graviditetssymtom, det frågades förra gången, då kände jag inte så mycket. Är nästan lite irriterad, måste man känna något. Ska jag säga, jag vet inte. Kan vi inte bara sätta igång med vul direkt och se om där är något.

Har tänkt ringa min systerdotter som är 37 år och min syster och berätta om plusset! (har två systrar en som är 55 år och en som är 31 år). Men det har inte blivit av, lika bra att vänta och se vad vul visar på Måndag. Vi var på 1 års kalas för någon vecka sedan hos min systerdotter, hon har 2 barn. Min syster är gravid och ska ha barn i Februari. Sen var min systerdotters mans bror och hans fru där med deras 3 månader bebis. Jag och min man var där utan barn fast vi har varit tillsammans i 15 år. Inga barn, men jag var lite glad för jag hade kanske en eller två gryn i magen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar